Ett besök hos grannen.

Hann aldrig bli något seriemaraton förut. Jag loggade in på min mail för att se om jag hunnit få svar ifrån min coach, vilket jag hade, så jag var tvungen att leta upp mamma. Sprang runt i huset, telefonen ringde så fick svara och det var D's doktor som undrade hur hon mådde & grejer efter operationen i handen. Hittade inte henne heller, la på luren och gick över till grannen.

Som hittat! Såklart att mamma & D satt där, så jag joinade dom. Berättade min glada nyhet och sa till mamma att jag behövde komma upp tidigt imorgonbitti. Så kl. 7 är mitt personliga larm ställt på, ska vara i Helsingborg halv 10. Vilket är väldigt tidigt för mig, men jag måste ju lära mig. Speciellt om jag kan få praktiken!

Satt över hos grannen, drack te och snackade i kanske två timmar. Trött känner jag mig också, behöver duscha men pappa ligger i badet. Har skickat iväg mitt cv till min coach och ska plocka fram kläder tills imorgon. Sen är det sängen som kallar mitt namn.

Seriemaraton dags, äntligen! hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0