Tidsfördriv.

En lista som jag snodde ifrån Jennie, just bara för jag inte har något bättre för mig yet.

Om dig
Namn: My Isabell K Svensson.
Ålder: 22.
Smeknamn: Mysaan mfl då kärt barn har många namn (;
Syskon: ibland för många.
Sysselsättning: Långtidssemester men snart aktiv AF'are.
Bra egenskaper: Optimist.
Dåliga egenskaper: People pleaser och dåligt själv förtrående.
Linje/klass: none, studenten 07.
Hårfärg: Brunt.
Ögonfärg: Blå/Gröna skiftar i ljuset..
Skostorlek: 37.


Senaste person som
Sov i din säng:
Putte.
Du pratade med: Desiree & Angelika.
Du delade en drink med: delade bål med många i lördags.
Du gick på bio med: Putte när vi firade 1 månad.
Du gick på stan med: Lillebror & My när jag pierca tungan.
Skällde på dig: Desiree?
Du kysste och när: Putte i helgen.

Senaste
Låt du hörde:
The Baseballs - Umbrella.
Film du såg: Observe and report.
Mat du åt: Rostad macka.
Kram: Zindy?
Puss: Putte.
Fest: Min 22års fest i lördags (:
Känslan: saknad.
Ilska: - no comment.
Resa: England, Augusti 2008.
Glädje: Alltid.
Dröm: Att de va karaoke & fest på H&M i Hlm, dont ask ^^,
Boken du läste: Dont remember, för länge sedan.
Personen du träffade: Jennie.
Personen du pratade i telefon med: Jennie igår.
Personen du fick sms av: Putte.
Gången du sov: i eftermiddags.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår.
Saken du köpte: Grejer till festen.

Matvanor:

Bästa maträtt? Ugnsbakad lax m tillbehör, Lasagne, Pasta, Kyckling, Grillat.
Bästa dryck? Coca cola.
Hat dryck och maträtt? Saft och korv.
Bästa alkoholdryck? Whiter Russian och Cider.
Smågodis eller färdiga påsar godis? Äter knappt godis men små godis isf.

Favoritglass? Ben & Jerry.

Boende:
Lägenhet eller hus?
Hus.
Framtidsplaner med boende? Lägenhet sen hus.
Litet eller jätte stort? Stort hus med stor tomt & pool.
Drömboende? De stora huset med den stora tomten och poolen.
Landet eller mitt i stan? Mitt i mellan kanske.

Lite allt möjligt:
Har du barn?
Nej.
Är otrohet okej? Nej.
Älskar du någon? Ja.
Betyder familjen mycket för dig? Absolut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0