Söndagen 2 Maj.

Blev film & mys igår, när jag öppna chips påsen så blev jag direkt sugen på morötter o dipp istället, så typiskt ^^,

Men låg på soffan mest hela kvällen, såg film & somnade till lite då & då. Käkade tacos till middag så man kan säga att de va en riktig mysdag (:

Vaknade kl 11 idag men hade drömsnuttar jag fick tillbaka som gjorde att jag hellre ville sova :P Nåväl, har väl varit så gott som vaken sen 12 iallafall.. Putte blir snart också uppdragen från sängen sen får vi se vad som händer & sker idag..

Har extremt ont i ryggen & kan knappt lyfta armarna sån träningsvärk jag har från praktiken, snart kommer jag väl få stanna hemma för jag inte kan röra mig hahahahaha.. Inte lätt & va klent byggd.
Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0