Känner mig halvt död.

För lite sömn är säkert anledningen men om inte så är jag nog påväg att bli sjuk for real. Det började med huvudvärk, gick över i illamående. Jag blev super varm och fick svårt att andas, fick panik i min egen kropp och ville bara ut från mig själv. Normalt? Det gick över men sen när jag kom hem och ätit och bara typ andades så började jag kallsvettas. Har feber, får väl se hur det är imorgonbitti annars kanske jag måste sjuka mig? Men återstår att se imorgon eftersom om jag har tur så är det bara sömnbristen som spökar. Fick som sagt bara två timmars sömn sen tju timmars jobb på det. Ingen bra kombination.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0