Sambo sökes.

Det är så att jag efter frågar en person som vill ha en inneboende i några veckor eller så. Fast jag har några punkter att komma med, varför inte liksom. Skulle inte kunna flytta in hos vem som helst (;

1. Måste vara i närheten av Örkelljunga, max en kvart därifrån för jag ska inte ha längre till jobbet än vad jag redan har. Punkt slut!
2. När jag sover, då sover jag så låt mig sova och stör inte min sömn. Om jag inte försovit mig och måste till jobb så får ni kasta vatten på mig om ni vill ha blött i ert boende vill säga.
3. Internet är ett stort måste så jag kan komma med min big-mama-dator, nörd som jag är.
4. Jag kan faktiskt ställa upp med att koka makaroner & hångla. (dvs om det är en snygg kille jag bor med, eller tjej?)
5. En delad dubbelsäng eller en soffa för mig att sova i hade varit bra. Eftersom sömnen var en viktig punkt för mig.

call if you want me ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0