Kvällen, redan här.

Magen dummar sig igen, är hungrig hela tiden tills jag får mat då går det inte ner. Vilket moget beteende. Men ska nog tvångsmata dig din biiiiiip! ^^,  Men först en dusch, sen mat, sen fixa mat till imorgon och sen kolla lite csi miami följt av denna serien:


Sen blir det väl sova tidigt då jag ska upp runt 5 halv 6 för sen kallar jobbet på mig. Det är en bra motivation att ha något att se framemot så att man inte bara går runt och lever på nuet utan faktiskt har något in planerat att göra också. Vilket jag har. Got to work baby!

Im saving, not myself but money so that I can go away for a while.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0