Ill try this once.


Jag har inte en åtthundra läsare så får nog inte ihop något men jag tänkte att jag ändå skulle ge det ett försök, och ett försök endast. Tycker att ni kan hjälpa mig, visa att ni bryr er om mig typ.

Om du fick ställa vilken/a fråga/or du ville vad skulle du fråga mig då?

(personer med länk blir länkade om det lyckas bli någon frågestund & frågorna är intressanta nog). Om inte någon skriver något får jag väl ställa en fråga till mig själv, jag är trots allt min trognaste läsare (; haha. Jag svarar nog på det mesta ska ni se så alla frågor är tillåtna, I think.

xoxo, mysaan.

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Hej vad hittar du på ?



//liindblaads

2010-09-30 @ 15:36:32
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: simone

Snygging! :)

2010-10-01 @ 11:03:15
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0