Onsdagen 29 September.

Då var det snart helg, fast egentligen räknas detta fortf som tisdag eftersom jag inte sovit än. Har ju jobbat hela natten. Vilket idag har varit bättre än igår, tiden har gått lite fortare och grejerna vi gjorde va lite mer energigivande eller va man ska säga, lite roligare så att säga!

Är iallafall hemma nu och ska äta lite sen ska jag sova. Hoppas att gubbarna där ute kan arbeta lite mindre idag så att rutorna inte håller på att skaka sönder, det är irreterande & läskigt på samma gång. Något annat som verkligen var glädjande var att när jag öppna dörren till mitt rum var det varmt, dom eldar!!!! :D

Nåväl, isäng så jag somnar innan 9 idag. Godnatt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0