Onsdagen 24 Augusti.

Levande zombies, så tycker jag alla har varit inatt. Tror inte det funkar att jag och Päran inte snurrar i närheten av varandra. Nog vi som höjer stämningen eller så var kanske alla bara allmänt sega idag. Natten rullade på snabbt där efter fyra så det var ju skönt.

Kom hem och tänkte sticka ut samma runda som igår morse men mamma kom nyss ut ur sitt rum och sa att det åskade. Jag har inte hört något men himlen var ganska mörk åt de håll jag tänkt sticka åt så jag låter nog bli. Känns som det är ett tecken på att jag inte ska ut idag. Det är nog bäst jag går o lägger mig istället. Fast är lite hungrig så kanske lite havrefras tillsammans med smallville. Aja, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0