Familyday.

Mamma körde bilen, jag och syrran åkte med. Plockade upp minisyrran utanför hennes skola och åkte sen vidare mot Kristianstad. Hela vägen dit höll vi (läs jag och Lisette) på att fula oss mot minisyrran, hon skulle till K-stad därför att hon skulle skaffa tandställning.

Jag och syrran var med för att mamma ville ha sällskap under väntetiden. När vi väl kom dit och vi lämnat av henne på tandvårdshuset så åkte vi till centrum och skulle shoppa lite. Jag kollade väl mest bara runt och hittade dess värre ingenting, hann ifs inte med mer än två affärer innan minisyrran ringde och var klar.

Tillbaka och hämtade henne, mobbade henne lite smått som man får när man är syskon och minstingen skaffat tandställning. Vidare till Maxi och käkade mat, tog bakad potatis där och lovar att den var nog nästan godare än på graffitti :o

Såg två älgar idag också, skrek ut 'DÄR ÄR EN ÄLG, OCH EN TILL'. Dom stod ju där nära vägen, 21an eller vilken väg det nu är som går vid Mc Donalds i Hässleholm.. Sen drog vi små skämt om älgar och fulade oss hela vägen hem, haft väldigt trevligt idag (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0