Jag är ingen stol,

så kan folk sluta sätta sig på mig hela tiden. Kom till besiktningen och skulle klicka i att jag var där så står det "vi har tyvärr ingen tid idag" MEN!! Jag har ju en bokad tid den kan dom väl inte bara ta bort så jag blev ledsen i ögat och körde och handlade, sen störde jag mig på att dörrarna på besiktningen var stängda så jag inte kunde gå in och frågad vad dom sysslar med.

Sen börjar jag bara störa mig på mer saker, nej men placera my där och putta henne dit det gör ingenting för hon säger ändå aldrig emot. Jag får nog ge upp people pleaser saket för jag börjar samla på mig tillräckligt mycket irritation så jag snart inte kan ta mer. Fast får väl skylla mig själv, jag vill inte bråka med någon och när det kommer till vänner så vill man inte ens ha en olik åsikt för man vet inte hur reaktionen blir & sura miner vill jag inte skapa.

Min familj är dom enda som jag är hundra procent mig själv och ärlig med för dom kan jag skrika och bråka med hur mycket som helst utan att jag förlorar dom på köpet. Vilket jag inte kan med någon annan...

Kommentarer
Postat av: Beatrice

totally agree. feel the same way.

2011-06-04 @ 18:51:57
URL: http://beaottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0