Lördagen 25 Juni.

Jag har absolut druckit för lite för att få en baksmälla imorgon, men eftersom jag är jag hade det ändå inte förvånat mig om jag vaknar upp och mår kiss kasst. Kvällen har totalt ballat ur och efter att försökt fixa taxi och blivit klickat av taxibolaget fick vi tillslut skjuts hem efter ca tre timmars väntan. Så skönt att vara hemma igen, först äta något sen blir det sova. Eller deckar jag allra först det är satan va ögonlocken blev tunga. Godnatt.

ps, detta har hänt på FB medans jag varit på fest. Vilket är konstigt då jag inte har en iphone?

ps2, just det jag loggade ju in på FB via Nonnos mobil, thats why.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0