Tisdagen 21 Juni.

Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self.

Idag har jag inte jobbat, så det började med att jag sov till halv tolv. Fy fan va skönt det var, så jag har inte varit helt död idag, vilket är skönt. Men eftersom jag inte var med skriven på listan så har jag spenderat varje vaken minut med telefonen i närheten ifall att jag skulle bli inringd.

Har kollat på tv, när klockan passerat slaget då jag är fri igen så åkte jag och lillebror ner till byn och handlade. Köpte lite Kesella och när jag kom hem (fast jag åt lite potatisgratäng innan vi körde) så åt jag kesella med frukt & bär. Legat och kollat på Criminal Minds mest hela dagen. Fått mail från jobbet, inte med på listan imorgon heller.

Fick paket i brevlådan idag, en räkning från HM och detta:

Diggar ni inte gubben i mitten, haha as cool så jag var tvungen att ta hem honom (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0