Torsdagen 30 Juni.

Godmorgon, får nog lära mig sova med fönstret stängt för nu är här kallt igen, brrrrrr. Fått sova lite mer inatt faktiskt, tror jag lyckades somna innan tolv och inte vaknat varje timme bara varannan så det känns ju hyfsat bra. Vaknade runt tre när datorn startat om sig och fettar musik från två olika youtube sidor, lagom skrämmande! Flö sen upp en timme senare för jag trodde jag försovit mig och vips så var jag vaken.

Nu blir det frukost, klä sig, dölja ringarna runt ögonen och sen ösa musik i bilen påväg till jobb. Åter hemma efter två, dock ser det ut att inte bli speciellt soligt i eftermiddag. Lite tråkigt faktiskt. Nåväl, ha en bra dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0