Var tog det fina vädret vägen?

Vi är i mitten av Juni och på något sätt har jag haft känslan av att sommaren är över redan, eller varit extremt lång. Vet inte om utomlandsresan har med saken att göra eller det är för att vi hade "sommar" så tidigt iår. Hade dock hoppats på att solen kunde komma tillbaka igen, trött på regn och tråkigheter. Need the sun.



Maten hamnade i magen, jag kollade på Private practice och skulle sen ta en promenad tänkte jag. Kom aldrig så långt och sen började regna och jag var glad att jag aldrig gick ut. Kollar lite på Tv, ätit lite choklad. Marabou med nöt & maräng var förresten god i mina smaklökar iallafall, dock fastnade marängen lite i tänderna ibland.

Nu ska jag snart gå och lägga mig, börjar ju lite tidigare imorgon. Vickie kommer och plockar upp mig redan tjugo över elva, men sen är det ju fredag så vi slutar klockan sex. Härligt. Då bär det hem till duschen sen iväg till Östra och träffa mina girls som det var år sedan jag såg sist. Herre.

Med allt detta sagt så ska jag väl krypa ner under täcket och starta Greys Anatomy och böla en massa till det. Jag behöver en man, så jag slipper gråta till tvn varje kväll :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0