Tisdagen 4 Oktober.

Det är tydligen kanelbullens dag idag, så I want to make a wish och den är att mamma bakar kanelbullar idag. (Blundar hårt och hoppas den slår in).

Annars? Natten var lite slowmo men gick ändå på bra i slutet. Sen va de dags för afterwork med donkenfrukost, bara det att vi som vanligt slutar 1½ timme innan det öppnar så vi stod med varsin bil utanför och väntade. Övertrötta som vi var stampade vi senare in på donken, beställde mat och flippade lite smått. "Äpple eller Apelsinjuice" frågade dom och min kompis svarar "Juice" HAAHAHHA lät det sen. Nejdå inte alls trötta.

Hemma och ska snart krypa ner under täcket, är faktiskt lagom trött nu. Ikväll får jag en extra timme ledigt då jag ska va i Öa och där börjar jag ju tio, feels like heaven! Men sömnen måste jag ha nu, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0