Har lite sån här kvälls ångest.

Det är allt de här med att boka en ny resa upp till Stockholm som tar musten ur mig. Att lägga ytterligare flera tusenlappar bara för en resa upp och en säng för några nätter. Känns mindre kul. Att jag troligen måste upp redan på söndagen för att komma i tid till mötet på måndagen känns också som ett bakslag. Dock har jag kommit på att jag nog ska ta tåget från Hässleholm och upp , bo på hostel för att det är billigare och sen flyga hem.

Fast denna huvudvärk får jag lindra imorgon för jag gräver ner mig under täcket innan jag får panik i form av tårar. Man ska lägga av när man ligger på topp säger dom, jag lyssnar nu. Innan det är för sent. Lite TV sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0