Fredagkväll.

Det märks att det är "hemgång" snart då nattens drömmar innehåll transfers och allmänt mycket guide liv. Jo snart så. Tiden har gått fort här hemma och jag har fått väldigt mycket kvalitéts tid med familjen, precis som tanken var. Det var ju därför jag kom hem. För deras skull, för min skull, för vi behövde det. Familjen är viktigast, ibland måste man tänka lite på sig själv också. Måste bara få tid att träffa farmor också innan jag åker. 
 
Har musiken igång och vissa låtar ger mig pirr i magen. Ger mig en stor lust som fyller hela kroppen, känns så stor att jag t.o.m hade velat ut och springa, med musik i öronen såklart. Hade kunnat, men det är för mörkt och jag är mörkrädd, speciellt här där jag bor. Hade ju kunnat springa på en älg, så nej tack.
 
Fick äntligen läst ut boken jag påbörjade innan jag åkte men lämna hemma för det var mammas bok. Den var bra och spännande, precis som de flesta böcker jag läser nu för tiden så är det kriminalare av något slag. Iallafall de som är skrivna på svenska.
 
 Coca cola, lite film och ostbågar får väl roa mig resten av kvällen. Sounds nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0