Lördagen 8 December.

Då har vi haft ännu en trevlig kväll ihop. Jag åkte och hämtade Julia och Mona vid deras hotell sen åkte vi till Peanutsbar där man faktiskt slänger jordnötsskalet på golvet. Vi slängde lite i askfatet sen kom en servitör och tömde det på golvet. Vet inte riktigt vem som städar men dem kan ju inte tycka det är allt för roligt (; haha.
 
Hela gänget samlades runt två bord, vi beställde in shisha och började spela kort. Hade riktigt roligt så jag tackar för denna afton! Bara jag i princip som är fri så det blev till att ta hem när dem andra gjorde men lika bra för jag tror jag fick nog av det goda i onsdags! haha. Och imorgon är en fet sovmorgon välförtjänat!
 
Sen är det väl handla, tvätta och städa som gäller. Och vila lite också såklart! (:
__
Went to peanutsbar with Julia and Mona and the others came a little bit later. We got shisha and played cards and it was a super nice evening! And in this bar we acually threw the nut shells on the floor. Poor man/woman who has to clean that up.
 
Tomorrow I have the day off so I guess I'll sleep half day and the other half I have to make some shopping for the home, clean and wash dishes and clothes.
 
But now its time to go to bed. Thanks for a lovely evening. Sleep tight!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0