Söndagen 9 November.

Det är nu andra advent och typ bara två veckor kvar till julafton. Det är sjukt vad tiden går och vad det verkligen inte känns som jul. Fast jag ska inte hålla på att älta en massa om det. Jag låter nog som den mest negativa människan i världen ibland. Men saken är väl den att jag blivit lite lättirriterad på sista tiden och jag gillar det inte. Vet faktiskt inte vad som är fel men det går väl över som allt annat! A fat smile for life!!
__
It's not far until it's christmas but it doesnt feel like it when you don't have snow and family around. Here the sun is up and life goes on. Working, sleeping and eating. Ending this evening with movies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0