Torsdagen 27 December.

Det är snart nyår och detta är nog första året sedan jag var liten som jag faktiskt ser framemot det. Jag är en sådan person som annars lika gärna kunnat sitta hemma i joggingbyxor och de två senaste åren har jag faktiskt försökt men förrförra året drog Nathalie mig ur soffan och jag hängde med henne och förra året gick jag istället på hemma fest i Perstorp. Anledningen är enkel, nyårsafton är så överskattat. Alla säger det kommer bli så freaking bra men det slutar alltid i kaos och det är inget speciellt, nytt år blir det varje år!
 
Detta året är jag i Egypten och jag har ju dessutom för första gången fått en fin nyårsklänning och fina bling skor! Jag var ju så duktig och köpte dessa i början av december. Hade jag inte haft kläderna hade jag kanske inte brytt mig så mycket om nyår detta året heller. It's all about the clothes! haha.
 
Planen är väl en fin 7rätters meny på Bordiehns i nya marinan och sen får man se vad som sker. Hela teamet jobbar ju den 1 januari så ingen kommer väl gå helt all in. Kanske inte så kul dagen efter tänker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0