Pants off.

När man skjuter upp saker för att man är rädd för det så kan det komma att överraska en, och då såklart när man minst anar det. Jag skulle bara på ett snabbt litet besök för att för nya mina piller, fick vänta i tjugo minuter sen slutade det med att mina byxor åkte av. Jaha vadå man känner sig gammal om man gör ett cellprov. Känner mig helt plötsligt som en 65åring. Det positiva med att jag skjutit upp detta i ett år gjorde att jag fick det gratis. Tackar jag för!

Hämtat ut mina piller och magsjuketabletter inför resan. Varit och handlat upp halva Netto också. Bara ät och drick-bara saker. Kom hem och gjorde jordgubbssmoothie och mackor. Gott som fan. Så nu är magen full på nytt och jag är glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0