Seeing stars, and it's not even night time.

Jag ligger i sängen och mår aningen dåligt. Jag börjar funderar på att det kanske är något annat än bara baksmälla för jag är aningen överkänslig, ligger och kollar på serier och bölar åt allt & inget. Sprang iväg och handlade två flaskor vatten innan, känns som förrådet behövs fyllas på igen.

Toalettbesöken har ökats för att vattnet vill upp hela tiden. Skakar. Ser stjärnor. Har inte ens ätit något idag och som det känns kommer jag nog inte göra det heller. Vill inte va sittande i en restaurang nu. Fast samtidigt så är det en lång dag imorgon så hade kanske behövt mat i magen ändå. Imorgon åker jag ju vidare, klockan är ställd på 6.45 så det blir en tidig morgon.


Kommentarer
Postat av: karina olsson

Krya på dej Mysaan hoppas du inte har fått samma skit som mej...Ska du till Phuket imorgon? Ha det nu gott och snart är det hemfärd skönt eller???Kramiz från oss i Förslöv ♥

2012-03-17 @ 14:25:25
Postat av: mysaan

Ja jag hoppas att det går över till imorgon, har varit säng liggandes hela dagen och det har varit ännu värre än bara en baksmälla. Spytt har jag också gjort flera gånger.



Ja Phuket imorgon så jag är på rätt ställe innan onsdag. Känns faktiskt ganska skönt att jag ska åka hem snart, komma till mina egna grejer och min egna säng (: Hoppas allt är bra med er ! (: Kramisar <3

2012-03-17 @ 14:41:46
URL: http://mysaansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0