Kvällsing.

Min roomie ringde mig när hon var på väg hem från jobbet för då skulle dem handla. Lite senare var dem här och hade handlat med sig lite mat så jag och Mikaela började kocka och det blev succé! Pasta är ju något jag är bra på så (:
 
Fick också lite ont i magen, för jag nu vet att det bara blir en buss till Luxor vilket betyder att jag har alla nationaliteter i min buss. Men jag tror det kommer att bli bra iallafall. Kommer få en fin dag i Luxor (:
__
I love my team here in Hurghada, no doubt! My roomie called me before she left the office to ask what I wanted for dinner. Later she, Mikaela and Julia came and we started with the food. Me and Mikaela made some pasta and it was super nice!
 
Now Im just a little worried about the trip to Luxor because we only have one bus meaning I will have all the nationality on my bus. But I think we'll have an amazing day in Luxor! (:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0