Myskväll.

Har varit på HS halva dagen, den andra halvan har jag spenderat på kontoret. Med en liten break när jag gick på lunch på Del Mar och åt en skagen toast. Kunde till och med äta hela!!!!! :D
 
Efter lite mer kontorsarbete gick jag hemåt, mellanlandade på Metro och handlade lite. Typ Marabou choklad, ägg, majonäs, duschgelé så man slipper duscha i handtvål haha, brieost, digestive kex och juice. Nu har jag iaf tugg och dryck för ikväll. Vilken myskväll jag vill ha. 
 
Är just nu hemma själv, med undantag för mannen som precis var här men som gick lika fort. Har problem med balkongdörrarna, dom går inte att stänga så det kommer någon Nisse som ska fixa det. Fast han sprang iväg lika fort igen, tror han behöver verktyg kanske. 
 
Ledig imorgon och på torsdag sen på morgonen till fredag åker jag till Luxor igen. Jag hoppas att dem lyckas sälja som satan så det blir två bussar igen. Vill ju helst dela upp nationaliteterna, för deras skull. Så imorgon blir det iallafall sovmorgon, sen på kvällen blir det väl repsnight för jag är ju ändå ledig torsag också. Sen på torsdag blir det väl sovmorgon igen (; ååh sova ut fy fasen va skönt!
__
I have been to the hotels almost all day, the other half I've been to the office. But first I had some lunch at Del Mar. Toast Skagen, swedish food and I could eat it all so Im happy for that! Long time since I finnished a plate of food.
 
After work a walked home with a quick stop at Metro to buy alot of eatable and drinkable stuff. Yum. Now when I have the day off tomorrow I think its a perfect evening to just relax infront of the TV !! (:
 
Free until friday morning because then I'll go with the bus to Luxor again!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0