Soffhäng är perfekt när man är trött.

Kom hem från mitt IM och började göra pommes, gick och duschade kom tillbaka och fortsatte röra runt i pommes'en. Satt med datorn i knäet samt kollade på tv och gick och rörde runt i pommes'en om vart annat. Ingenting hände, pommes'en förblev hårda. Efter kanske 1½ timme blev dom lite svarta men fortfarande hårda. 
 
Jag och Louise dog nästan av skratt, bestämde oss för att ta oss till Mc Donalds och hämta hem mat istället. Kom hem tuggade några pommes och åt halva hamburgaren. Nu är magen full trots jag inte ätit mer än en baguett på flygplatsen. Min mage börjar bli liten, tror det är för jag nog inte riktigt gillar den Egyptiska maten. Verkar inte så iaf.
 
Nu ska jag snart byta plats från soffan till sängen för kl 8.00 ringer mitt larm sen ska jag bege mig iväg på hotellbesök. Wish me luck och hoppas jag möter många glada människor för det är något jag gillar! (;
__
Me and Louise tried to do french fries but it didnt go eatable (i know that's not a word but I thought it was the perfect word). So instead we went to Mc Donalds and got take away. 
 
Gonna leave Louise soon because I am very tired and like yesterday the bed is calling my name. The alarm is ringing 08.00 tomorrow. Gonna go to some of our hotels.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0