Inte mig själv längre.

 
Det är konstigt men sen jag kom tillbaka efter min semester hemma har jag mått dåligt om och om. Jag brukar aldrig vara sjuk men nu har se varit både halsen och magen. Nu e det igång igen och det är inte kul.

Skulle va med på avskedskvällen och ha kul men istället blev jag snurrig och mådde illa så maten rörde jag knappt innan jag avslutade kvällen och gick hem. Besökte apoteket och köpte tabletter som är för stora för att sväljas, de bubblade inte när jag satte tungan emot sa jag tuggade och eftersom de smakade tandkräm antog jag att de skulle tuggas. Kan ju inte läsa grekiska sa säker är jag inte hehe.

Så det känns som de kommer bli en sömlös natt och det är flygplatsdag imorgon. No more words needed och här skriver jag ett helt inlägg om illamående, rolig jag är då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0