My arm hurts.

Precis som förra gången jag tog sprutan känns det som någon har slagit mig. Ni vet när dem prickar mitt på nerven och det gör riktigt ont även om dem knappt nuddade. Så jag skulle massera lite och de lät som någon vätska var i armen och åkte runt, skit äckligt ljud så jag var tvungen och springa runt och låta alla höra. HAHA! Ibland är jag bra barnslig :P
 
Kelat en massa med Zindy också sen jag kom hem, hon tycker om mig det har jag bildbevis på (:
 
__
I got pain in my arm after the syringe I got today, but I guess it will go away soon. Like the last two times I got the injection.
 
And here is me and my baby!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0