Lördagen 20 April.

Det var en riktigt god middag vi åt på Shade ikväll. De hade dukat upp buffé mat och bjöd på potatisgratäng, grillad kyckling, sallad. Super gott! Sen satte vi oss på fat boys (sånna där kuddar ni vet, eller så vet ni det nu.) och hyggade med lite shisha. Jag och tjejerna tog oss vidare till papas en liten sväng, drack en cola och kom på fler sätt att dela en shisha på, haha jag dör .. Det är ju tur att vi har roligt iallafall, det är de som är poängen.
 
 
Nu ska jag iallafall krypa ner i sängen. Hoppas på besök i mina drömmar så jag kan sova gott! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0