Snälla ge mig varm vatten!

Så jag lyckades komma hem från kontoret ganska tidigt idag så jag frågade mannen som har hand om lägenheterna om dem inte kunde fixa mitt vatten nu när jag väl är hemma. Som alltid är svaret "imorgon", men jag har inget imorgon så då sa han fem minuter, vilket jag visste de inte skulle bli. En halv timme senare knackade det på dörren så nu har jag två arabiska män i mitt badrum som ska fixa så jag får tillbaka mitt varmvatten. Vill kunna ta en normaldusch!
 
Sen var det prat om lite sushi på famous också. Passar mig fint, eftersom helgen är fullspäckad med Kairo, karaoke, hejdå middag igen så kanske detta är vår sista möjlighet för sushi. Så jag ska fan äta till jag sprängs. Fast nej, för då kommer jag inte komma hem nästa vecka, och det vill jag ju (: tihi..
 
- Bild från en av våra många sushi stunder! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0