Lay me down in a bed of roses.

Gillar inte när man har sug efter något och man inte kan släcka det. Får dricka äppeljuice tills jag somnar istället. Drömde om ostfrallor inatt, japp det är konstaterat att jag saknar svenskmat. Det kan vara därför jag älskar att äta frukost på hotellen de gånger jag gör det, för då kan man äta något så simpelt som rostad macka med ost! Heaven!
 
Imorgon är det flygplatsdag följt av IM och på söndag ska jag till Mahmya, håller tummarna på tillräckligt mycket intresse och att det sen bjuds på sol och värme så jag kan bättra på brännan som totalt försvunnit. 
 
- What I do best, lay in bed! Mjau..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0