Uh jag är trött.

Har gått runt och mått små illa nästan hela dagen. Hyggat med en massa norrmän och sen haft kontorsarbete lite snabbt. Efter de tog jag hem. Varit på Abu Ashara och köpte lite ätbara ting så jag kunde laga middag till mig och min sjuka roomie. 
 
Är svin trött nu dock och klockan är inte ens 21. Ska nog ändå krypa i sängen, läsa några sidor ur min deckare och sen roa mig med serier långt in på natten. Saknaden kommer främst när hjärnan har extra tid att tänka. 
 
Har fått iväg en beställning på foton också, inte för jag är hemma och kan ta emot den men för att jag fick 50 bilder att framkalla gratis och de är erbjudande man ska ta när man har mååååånga bilder att framkalla (; Så ett 90tal ska landa i lådan till nästa vecka. Några dubbletter men de flesta är ental faktiskt.
 
- When I got nothing else to take pictures on I can always take one or more on myself!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0