Tisdagen 16 Juli.

Har återigen varit lite halv dåligt väder, moln över hela himlen och det är väl först nu vid sex-tiden som molnen försvunnit och solen kommit fram. Så jag har inte gjort så mycket idag, hållt på att radera närmare tusen bilder från mobilen och gått igenom för jag hade tydligen inte fört över alla bilder insåg jag när jag kom till Mikaelas födelsedagsfirande och inte kände igen bilderna därifrån. Nu vågar jag inte radera utan att ha datorn framför mig. 
 
Ätit mat och nu väntar vi på att spelandet ska va över så vi kan gå till OK och äta lite glass. Tyckte vi kunde gå ut när solen väl visar sig framme. Sen ska ju Joakim spela datorspel hela kvällen så jag får roa mig bäst jag kan, men jag har ju en dator och några böcker så tror nog jag överlever några timmar på egen hand. 
 
Utökat mitt jobbsökande utanför AF's jobbsida också. Börjar googla lite för att se vad som finns. Det kommer ju sluta med att man jobbar som bartender skulle jag gissa på. Känns som det är det enda jag har på papper som jag kan jobba med. Men det blir nog kul. Bara fem år sedan jag stod och jobbade bakom en bardisk. Ska bara läsa på drinkarna så kommer det nog gå bra. Hoppas jag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0