En härlig dag i solen!

Så vi packade väskan och tog taxi till Marriott och där har vi legat och njutit av ledighet och sol i några timmar. Kan säga att det har varit riktigt nice. Det är väl fortfarande aningen kallt i havet men det är skönt med solens strålar mot ens hud! 
 
Vi skippade havet och tog den uppvärmda poolen istället, dock var det lite vind idag som gjorde de kallt när man kom upp. Men det har varit en super mysig dag idag också. Synd att dom snart är slut, men vi får väl fler sen (:
 
 
- Joakim ville visa vilken posé han älskar allra mest! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0