Lördagen 25 Maj.

Så det blev en kul kväll igår men jag kommer fortfarande inte ihåg vad stället hette. Träffade väldigt många barndoms kompisar till Joakim och de va ju lite kul. En av killarna från livebandet vi såg när vi var på perfect pint i Sundsvall var den som underhöll på detta stället också. Drack lite cider, öl och tog shots innan vi åkte därifrån.
 
- Det var ganska mysigt.
 
Idag är det en "dagen efter"-dag vilket betyder att vi sov halva dagen. Vaknade vid tio tiden först, Joakim går ner och kommer sedan upp med en kanna med vatten, två glas och resorb så han fixade bakis kuren. Vi sov lite till och när jag vaknade mådde jag iallafall helt perfekt. Det är bra jag har en kille som tar hand om mig (; Sen har vi varit iväg och hämtat pizza, för dagen efter fest får man kränga pizza hur mycket man vill. Vi har kollat lite på Sagan om ringen, eller ja vi har nästan sett klart hela första filmen nu. Annars har vi haft det allmänt chill och bra. Vädret här i norrland är helt fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0