Den mest otränade 25åringen i ...

Vet inte om jag ska skriva världen, Sverige eller bara Norrland. Körde iallafall igång ett hiphop abs-pass och jag kände mig inte alls lika bra som jag brukar. Fick lite sillamjölk i benen också, okej bara i typ femton sekunder sen gick det över. Ja ja ett pass på 25 minuter sen tog jag en skön dusch, passade på att raka benen och sånt också. När jag kom ur duschen smörjde jag in mig med krämer och efter det hoppade jag i joggingbyxorna igen. Älskar jogginbyxor och jag bor väl i prinicip i sånna när jag är på hemma plan. Palla sitta med jeans i soffan och titta på tv liksom, tusen gånger skönare i joggingbyxor (;
 
Håller på att tina upp lite köttfärssås som jag ska ha till middag idag, under tiden tänkte jag spela en omgång Zombies till. Dagen har ändå passerat ganska fort trots att jag gick upp klockan sex imorse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0