En ny serie, igen.

Jag har nu börjat kolla på serien "Under the dome", har sett typ tre avsnitt och det finns bara en säsong ute. Har faktiskt inte kollat om det kommer fler eller om det bara är en miniserie. Den hamnar väl i genre mysterium då det handlar om en liten stad som får en genomskinlig kupol över sig så ingen kan ta sig in eller ur staden. Jag tycker den verkar lite spännande, det är helt klart massa hemligheter som kommer komma fram och jag vill se vad serien har att bjuda på. Så till er som också gillar lite mystik här är kanske en serie som skulle passa er!
 
Vill också tillägga att Steven King har ett finger med i denna serie också, precis som serien Haven som jag tycker mycket om.


Kommentarer
Postat av: L.

Haha jag har också bara sett tre-fyra avsnitt. Laddade ner det för ett tag sedan, men tror nog inte det var något för mig. Iofs laddade jag ner falling skies nästan samtidigt, och den var ju mycket bättre :) Har du inte sett den, så tycker jag du ska se den ^^

Svar: Haha jasså, varför tror du inte den är för dig då? Ja den ska jag ge en chans (:
mysaansvensson.blogg.se

2013-10-06 @ 20:06:28
URL: http://kornoholic.blogg.se
Postat av: L.

För att den inte var så "spännande", man kom inte in i den.. I dont know. Får väl ge den ett försök till då :) Kanske är en sådan serie där man måste se ett antal avsnitt för att fastna? :)

Svar: Jaha, jag tyckte själv den var spännande direkt typ :P De finns en del hemligheter och nu känns de lite mer spännande men de är ju en smaksak I guess. Du kanske inte alls tycker om den hehe (:
mysaansvensson.blogg.se

2013-10-07 @ 12:13:57
URL: http://kornoholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0