Tisdagen 29 Oktober.

Kan inte bara alla hålla sina tummar för mig i dag. Och önska mig lycka till och att allt kommer gå bra. Jag vill verkligen de här nu så kan inte allt för en gångsskull bli som jag vill. Jag håller själv tummarna. Om några timmar får det bära eller brista. 
 
Sen efter mitt möte i stan ska jag minsann äta sushi. Med eller utan Joakim, men helst vill jag ha med honom då det kan va lite tråkigt att sitta och äta på restaurang själv. Sa igår att vi skulle äta tillsammans, sen när han är på sitt ärende äter jag själv och när vi ska åka hem beställer jag med sushi hem. Har jag dille eller vad? - Ja jag ska lära mig att göra själv, älskar california rolls och de är crabstick, gurka och avocado i. Ska bara hitta sån sjögräsplatta och sushimatta och så köpa hem grötris sen är det game on (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0