Tisdagen 21 Januari.

Idag har jag varit ledig och det behövdes verkligen. Hade sådan extrem huvudvärk sista timmen på jobbet igår och sen hela kvällen när jag väl kom hem och inga tabletter hade vi kvar så tig en redorb innan jag somnade.

Så idag har jag varit iväg och skrivit på kontraktet på lägenheten. Pratat lite om renoveringen som ska göras här och sen fått nycklar till våra parkeringsplatser. Åkte inom Coop och handlade lite matvaror också. Har ju ganska tomt nu eftersom vi inte hunnit handla i all jobb och flytt stress som varit i helgen.

När jag kom hem tog jag tag i Joakims kläder eftersom jag är så snäll, la in allt i garderobena och har sen plockat lite ur lådorna. Ser lite mindre rörigt ut idag. Och har vi ännu en gång en extrem tur får vi kanske upp mina saker nästa helg (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0