Soffhäng idag, tack för igår.

Gick till förfesten direkt efter jobbet igår. Hann dricka en öl sen var vi tvungna att gå. Jag och Mathias ville se Veronica Maggio så stod där i högen bland folk och hoppade runt och hade kul. Måste dock påpeka att hon låter otroligt kåt när hon pratar, förstår om folk får en crush! 
 
Efter hennes spelning gick vi tillbaka till förfesten och då hann vi dricka lite mer.  Till och med så man dansade.  Sen var humöret på topp.  Blev inte sensommar mer den kvällen,  vi drog till oscars istället och där dansade vi och drack shots och drinkar hela natten. Hade sjukt kul och de va längesen jag var i de stadiet där jag bara släpper loss och skrattar o dansar.
 
Köpte med mat och tog taxi hem sen. Orkade inte gå för helt plötsligt vart jag sjukt trött haha. 
 
Konstigt nog är jag inte bakis idag heller. Visst jag är seg men ingen huvudvärk eller illamående, sjukt glad för det. 
 
Tanken var väl egentligen tacos idag, men eftersom jag blir själv idag så ändrar jag planen då jag inte har allt hemma och jag är ju som sagt seg idag, så att gå till affären de orkar jag inte.  Räcker att jag va dum nog att ha tvätttid idag haha.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0