Smile, and bring it on!

Måste bara säga att jag har väldigt många fina vänner i min omgivning. Jag har haft svårt att be om hjälp för man vill ju inte vara ivägen, man vill inte vara jobbig. Jag har insett den senaste veckan att det är okej att behöva någon annan ibland, man kan inte klara exakt allting själv hela tiden. Så ett stort tack till alla er runtomkring som är så otroligt fina mot mig! Ni är underbara..
 
Dagen idag har gett lite glädje besked, lite ångest och ett långt samtal hem till skåne. Återigen känner ju jag att jag är lyckligt lottad som har den underbara familj jag har. Finns alltid där för en trots ett stort avstånd, tvekar inte en sekund på att hjälpa till även om det skulle innebära en enkelväg på 90 mil! Det är detta som ibland gör det svårt att va så långt ifrån, för ni är personer man vill vara nära. Det finns så mycket kärlek!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0