Godkväll!

Idag innan jobbet så åkte jag inom beauty salong för att snacka hår. Ska göra lite mer hår och har nu beställt tid för när de ska fixas. Sen bär det ner till Skåne efter de.. Blev dock dyrare med håret än jag räknat med, ganska mkt dyrare också men det är värt det.
 
Arbetsdagen gick väl hyfsat,  mådde lite dåligt i början men de gick över efter någon timme. Skrattat lite o dog nästan när en kund sa raka rör till mig. Inte för att jag tycker de är roligt utan för vilket internt skämt det är haha.
 
Tog sedan bilen hem igen o nu sitter jag här och ugglar. Ska starta något serieavsnitt framför soffan innan jag förflyttar mig in i sängen. Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0