Tre arbetsdagar kvar!

Haha!  Alltså bara att tänka på dagens arbetspass får mig att må bra.  Jag trivs så bra med mina kollegor att det är sinnes.  Flummet idag gick ju på samma nivå hela dagen,  sen fick vi arbetstidsförkortning  allihop.  Gick o köpte varsin dryck på barista innan vi gick ner till ån o snackade lite skit. 
 
Molnen kom närmare och åskan började så jag tog min cykel o hann halvvägs när regnet började.  Tack o lov hann jag hem innan den värsta skuren kom. Åkte upp till ica och hämtade mitt paket så nu har jag fått hem sommarens två färgglada bikinis.  Det gäller att våga stå ut o de gör jag ju med dom. Haha. 
 
Imorgon är det ett tidigt pass till,  har även bokat in massage och de ser jag absolut framemot.  Nacken börjar bli lite stel,  skönt med en sådan friskvård på arbetsplatsen. 
 
Sen är det bara torsdag och fredag kvar sen går jag på semester!! Ska bli så jäkla nice  (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0