Update, I'm alive.

Ja så det tog mig tio timmar att köra ner. Vart lite jobbigt i början för de var mörkt ute, men vid halv tre ljusnade det och de blev lättare. 
 
Stannade några gånger på vägen bara för de är lätt och tappa fokus när man håller jämn gas o kör motorväg. Körde även av i Gränna o gick in i polkagrisbutik, vågade dock inte fotografera killarna som gjorde polkagrisar som jag tänkt från början. 
 
När jag väl kom på hemmaplan ringde jag lillebror för o kontrollera om han jobbade,  vilket han gjorde men åkte inom o hälsade på Hillevi. Sen hem o parkera bilen o ut kom Lisette, Angelika o mamma så de blev kramar. Fick hjälp med grejerna sen hann jag även ett besök hos grannarna. 
 
Nu är jag pisstrött för jag har varit vaken i tjugo åtta timmar och tio timmar av dessa var spenderade bakom ratten i bilen. Lär väl däcka på soffan men ska försöka hålla mig vaken. 
 
Jag när jag såg på Eniro att jag hade tre timmar kvar att köra,  då blev jag lite ledsen men de gick ju bra (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0