Go'kväll!

Haft besök av Emma idag, vi hann också med ett besök på Birsta där jag fick med mig lite saker ifrån. Även en ny osthyvel (förra vecka köpte jag en på ica, men den ville inte med hem o lämnades kvar i kassan av misstag). 
 
Sen har även bärgaren varit här o hämtat bilnyckeln. Sen körde han o hämtade min bil för att ta den till verkstad. Nu hoppas jag det bara är de där enda felet så kostnaderna inte flyger iväg. Vissa människor är inte gjorda av pengar och jag är en av dem.
 
Förkylningen har blivit värre sedan igår, men halsen känns bättre så troligtvis är jag helt frisk innan ledigheten är över. 
 
Så ikväll läser jag deckare o dricker bubbly wine.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0