"Lillördag".

Det är onsdag för mig idag eftersom jag jobbade söndag och är ledig på fredag. Kanske borde ta en öl eller cider, men nej håller mig till torsdag då är det ju vinkväll (:
 
Även denna arbetsdag jar varit roande. Man får ju sig alltid någonting att skratta åt. 
 
Ja sen längtar jag väl efter juni månad för då äntligen får jag igång mitt bredband. Har äntligen beställt. Är adsl så jobbar man med bredband och vet vilka priser vi har så känns det otroligt tråkigt med adsl-priser haha. Men va ska man göra när man inte har nå annat val. 
 
Go'kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0