Tisdagen 29 November.

Så det är officiellt nu. I fredags då ringde min chefs chef och undrade om jag kunde komma in på ett möte på min lediga dag. Eftersom jag var ledig kändes det som det borde innebära goda nyheter. Vilket det också var, jag fick jobbet jag sökte :) Så på torsdag börjar jag mitt nya jobb som TL på heltid, i ett nytt team. 
 
Måste erkänna att idag precis innan jag skulle in och säga hej till nya teamet vart jag väldigt nervös. Men det gick bra och jag är sjukt glad för detta. 
 
Så imorgon blir min sista dag i telefon och i mitt team på ett tag. Jag kommer gå tillbaka när en ersättare är på plats, men till dess är jag teamledare en trappa upp :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0