Lördagen 7 Januari.

Arbetsdagen är över, erkänner ännu en dag att jag imorse hellre stannat kvar i sängen. Fast när jag väl kommit upp var det självklart inte så farligt. Dessutom var det inte lika kallt idag så hann ner till bussen utan att förfrysa ansiktet ;) 
 
Arbetsdagen har gått otroligt fort och nu väl hemma har jag installerat några program på datorn så jag är redo för supporten om två timmar.  Snälla rara söta någon låt detta lösa problemet med telefonen, vill ha tillbaka den! 
 
Beroende på hur lång tid allt tar ikväll så kanske det blir att jag drar ut på stan och dricker några öl med Mathias, var ju sjukt länge sedan sist så skulle va kul :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0