Torsdagen 6 Juli.

Den senaste veckan har jag mest bara jobbat.
I fredags var det afterwork med teamet, men det blev både lugnt och hyfsat tidigt för min del. Lördagen var underbar för då var det inte ett moln på himlen på hela dagen, så jag nyttjade varje soltimme jag kunde få. Helt amazing. I söndags åkte jag till Anette så fixade hon mina naglar och sen var det måndag och tillbaka till jobbet igen. 
 
 
Idag har jag varit ledig och jag hade en inbokad tid hos Petra som skulle fixa mina eyebrows. Nu vill jag bara fixa mitt hår också, sen tror jag att jag är ganska klar med alla skönhetsbehandlingar på ett tag. Eller ja naglarna ska väl få en fix innan resan, men annars får jag vara nöjd ;) 
 
Nej nu kryper jag ner i sängen och kör igång Hollywood fruarna som blivit lite av en kvälls rutin, samt fram med en deckare att läsa i pauserna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0