Lördagen 24 Juni.

Igår blev det midsommarfirande hos lillebror och Hillevi. Jag vågade vägra regnet och tog på mig långklänningen som jag köpte sist jag var nere i Skåne. Den fångas inte lätt på en selfie men den är väldigt fin! :)
 
 
Det blev en trevlig kväll hos dem och för en gångs skull var det inte jag som avslutade först. Blev en hel del shots under kvällen och sour fisk cola påminner on calippo glassen och smakar inte sprit så den är god och lite farlig. 
 
 
Idag har jag sovit länge och jag vaknade upp utan baksmälla, jag har dock inte aktiverat mig så mycket idag. Det är skönt att bara va. Ikväll blir det en lugn kväll i soffan med familjen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Här får ni följa min vardag.
En vilsen skåning i norrland
och allting började med att
jag 2012 backpackade i Thailand,
blev reseledare och spenderade
sommaren på underbara Skiathos
och vintern i Egypten
Sen dess har jag försökt charma
norrlänningarna med både
min dialekt och dåliga humor.

Familjen är lite långt bort, så jag
skulle också vilja gräva bort
Skåne,fast av anledning att
sen fiska upp det hit till norr.

Jag förgyllar mitt liv med
tv-serier, spännande böcker,
resor till Skåne, nätshopping,
underbara människor och lite fest.

Börjat se glaset som halvfullt,
och livet blev genast ljusare.

RSS 2.0